Audi R8

Blízký vztah k motorsportu, důraz kladený na výkon a nekompromisní forma: v žádném jiném modelu nejsou geny Audi zastoupeny tak důsledně jako právě v Audi R8. Jeho základní esencí je mimořádné spojení závodní tradice a exkluzivity. Audi R8 Coupé V10 quattro zosobňuje značku Audi v její nejryzejší podobě. V srdci Audi R8 bije motor V10 s atmosférickým sáním uložený mezi přední a zadní nápravou.  Motor 5.2 FSI přiostřuje charakter vozu svým nezkrotným výkonem, jehož maximální točivý moment 560 Nm je k dispozici při 6 200 otáčkách za minutu. Úzká provázanost s vysoce vyspělými technologiemi z motorsportu je zřejmá hned v několika aspektech. Například mazání se suchou klikovou skříní umožnilo snížit uložení motoru blíže k silnici, což má za všech okolností příznivý vliv na precizní reakce vozu. Úsměv na tváři Vám vykouzlí speciální sekvence zapalování 10 válců, jejímž výsledkem je absolutně charakteristický burácivý zvuk motoru.

Varianty modelu

R8 Spyder V10 quattro

Za zády Vás bude uklidňovat příjemně burácivý zvuk atmosférického motoru V10, zatímco nad hlavou budete mít otevřený výhled na nebe. Audi R8 Spyder V10 quattro nabízí jedinečnou kombinaci závodního charakteru s exkluzivním životním stylem. V obou směrech Vás tento vůz dokonale nadchne. Coby vysoce výkonný sportovní vůz musí mít Audi R8 lehkou stavbu. Měkká střecha Audi R8 Spyder V10 quattro váží pouhých 44 kg, čímž přispívá nejen k vynikajícímu poměru výkonu a hmotnosti, ale také k zajištění nízkého těžiště, což znamená větší stabilitu při projíždění zatáček. Měkkou střechu lze během pouhých 20 sekund elektrohydraulicky sklopit pod plastový kryt vyztužený uhlíkovými vlákny (CFRP) i za jízdy, a to až do rychlosti 50 km/h. Po stisknutí tlačítka lze vysunout či zasunout také zadní sklo.