Vážení zákazníci, z důvodu státního svátku máme ZAVŘENO ve středu 1.5. a ve středu 8.5.
Navštivte náš nový digitální showroom Škoda v Kunraticích - Více informací

Honda Street

Přichází skvělá řada motorek s výkonnými motory a výbornými designy. Od společnosti Honda máte na výběr z řady motorek typu STREET se kterými se budete na silnici o mnoho lišit.

Nabízené modely

MSX125

Nový model MSX125 (Mini Street X-Treme 125) byl vyvinut v roce 2013 pro novou generaci mladých jezdců. Je vybavený vrstveným světlometem LED, který mu dává hypermoderní vzhled. Dobře čitelný přístrojový digitální displej LCD obsahuje rychloměr, dvě denní počítadla kilometrů, ukazatel stavu paliva a hodiny. Model MSX125 je zčásti mini-bike, zčásti motocykl vybavený výkonným, osvědčeným motorem 125 ccm se vstřikováním paliva, které zajišťuje stabilně kvalitní výsledky. Jedním z cílů při vývoji modelu MSX125 bylo vytvořit mimořádně kvalitní odpružení. 31mm vidlice (první svého druhu u 125ccm motocyklu Honda) snižuje neodpruženou hmotnost a vylepšuje tlumicí účinek v celé výšce zdvihu díky rozložení tlaku na píst na větší plochu.

CB125F

Nový motocykl CB125F přináší vzrušení v každém okamžiku. Je to hbitý a obratný stroj, který svým agresivním stylem vždy udělá dojem. Díky snadnému řízení se můžete pohybovat svobodněji a snadno proplouvat ulicemi. Odolný, vzduchem chlazený dvouventilový motor OHC se vstřikováním paliva PGM-FI zajišťuje ve spojení s pětistupňovou převodovkoumimořádně úsporný provoz se spotřebou 51,3 km/l (režim WMTC) a dojezdem přes 600 km na jednu nádrž. Nový ocelový rám, teleskopická vidlice a dva zadní tlumiče představují dokonale vyváženou kombinaci pro zajištění stability při přímé jízdě a kvalitní odezvy při zatáčení.

CB125R NEO SPORTS CAFÉ

Model CB125R nabízí motorkářům jedinečný a vzrušující zážitek z jízdy díky nadupanému výkonu ve stylové siluetě. Nepřehlédnutelný vzhled CB125R zůstal zachován, ale nový čtyř-ventilový motor DOHC disponuje o 1,2 kW vyšším výkonem a o 1,2 Nm vyšším točivým momentem – spolu s vylepšenou odezvou v celém rozsahu otáček.

Jako první motocykl objemové kategorie 125 cm3 na světě je od nynějška součástí standardní výbavy 41mm inverzní vidlice Showa Separate Function Big Piston (SFF-BP)* umožňující nastavení míry odpružení a tlumení – stejná, jako u modelů CBR650R a CB650R pro rok 2021.

CB300R

Honda CB300R pro rok 2022 je dalším přírůstkem unikátní řady strojů Neo Sports Café, která zahrnuje modely CB1000R, CB650R a CB125R. Tento model CB300R se do modelové řady Honda vrací s atraktivními jízdními vlastnostmi a s unikátním stylem, který osloví jak mladé, tak zkušenější jezdce. Boháté technické výbavě vévodí nová 41 mm vidlice Showa SFF-BP a systém ABS řízený jednotkou IMU. Čtyřventilový jednoválec DOHC disponuje výkonem 22,9 kW a točivým momentem 27,5 Nm; nově je vybaven pomocnou/kluznou spojkou. K dispozici budou čtyři nové moderní barvy včetně žluté perleťové Pearl Dusk Yellow a matné modré perleťové Mat Pearl Agile Blue.

Monkey

Originální mini-bike prošel mnoha úpravami a nyní je vybaven vzduchem chlazeným motorem o objemu 125 ccmvýkonu 6,9 kW, vidlicemi USD, dvojitým zadním tlumičem a brzdami se systémem ABS založeným na jednotce IMU.

CB1000R NEO SPORTS CAFÉ

Vlajková loď řady Neo Sports Café značky Honda se neustále vyvíjí - kompaktnější, štíhlejší, s ještě agresivnějšími rysy - to je směr dalšího vývoje charakteru strojů, které zastupuje. Nový barevný TFT přístrojový displej umožňuje majiteli připojení jeho telefonu prostřednictvím systému hlasového ovládání Honda Smartphone Voice Control System a pod sedlem je nově k dispozici USB nabíjecí konektor. Vedle standardní verze CB1000R je k dispozici také provedení Black Edition.

CB650R

Nahý čtyřválcový klenot značky Honda pro modelový rok 2024 dále rozvíjí svůj styl Neo Sports Café ostrou stylistickou modernizací, která sahá od přídě až po záď. Zcela nový 5palcový TFT displej nabízí konektivitu Honda RoadSync, přičemž k jeho ovládání slouží jednoduchý čtyřsměrový přepínač. Výkon motoru zůstal nezměněn na 70 kW a 63 Nm, přičemž k dispozici je i verze se sníženým výkonem pro držitele řidičského oprávnění kategorie A2. CB650R - společně se sportovním superbikem CBR650R - bude prvním modelem značky Honda, který bude nabízen s volitelnou technologií elektronické spojky Honda E-Clutch, která jezdci dává možnost automatického ovládání spojky pouze pomocí řadicí páčky. Podvozek je vybaven inverzní vidlicí Showa SFF-BP, dvěma radiálními čtyřpístovými předními třmeny a pneumatikami o rozměrech 120/70-ZR17 a 180/55-ZR17. Moderní vzhled dotvářejí dvě zcela nové barevné verze a dvě nové barevné kombinace.

CB500 Hornet

Nahý streetfighter Honda s dvouválcovým motorem určený pro držitele řidičského oprávnění kategorie A2 je nejnovějším přírůstkem do rodiny Hornet. Vyznačuje se novým agresivním vzhledem a aerodynamickými vylepšeními, která dělají čest tomuto ikonickému jménu. Výkon a točivý moment motoru o objemu 471 cm3 splňují maximální limity pro řidičské oprávnění kategorie A2 – 35 kW a 43 Nm. Díky úpravám elektronické řídicí jednotky se zlepšila akcelerace a systém nastavitelné kontroly trakce Honda je nyní součástí standardní výbavy. Součástí kvalitního podvozku je 41mm inverzní vidlice Showa SFF-BP, zadní tlumič Showa a dva brzdové kotouče vpředu se čtyřpístovými třmeny. Zcela nový LED světlomet přispívá k lepší viditelnosti při jízdě za tmy, zatímco nový 5palcový TFT displej ovládaný zjednodušeným a podsvíceným čtyřsměrovým přepínačem disponuje technologií Honda RoadSync pro připojení smartphonu. 

CB1000 Hornet

CB1000 Hornet, který posouvá ukazatel vzrušení na maximum. CB1000 Hornet, který je poháněn impozantním motorem modelu CBR1000RR Fireblade z roku 2017, a který byl navržen jako silný koktejl výkonného řadového čtyřválce a mimořádně ostré ovladatelnosti, poskytuje maximální radost z jízdy od rušné městské čtvrti až po opuštěnou klikatou silnici. Design tohoto stroje, který byl navržen v Japonsku, lze vyjádřit dvěma slovy: AGRESIVNÍ a RYZÍ. Za pronikavým pohledem superkompaktních dvojitých projektorových LED světlometů se nachází palivová nádrž s charakteristickým Hornet tvarem – s křídly směrujícími vpřed – která je vpředu široká, ale vzadu se radikálně zužuje, což se odráží v minimalistickém sedle, jež podtrhuje tradiční Hornet vzhled s úzkým pasem. Nový rám je zároveň využit jako designový prvek, je však lakován v decentní černé barvě – stejně jako mřížkový trubkový zadní podsedlový rám. Obrovský výkonnostní potenciál, prvotřídní výbava, kompaktní rozměry a nový osvěžující styl dělají z modelu CB1000 Hornet motocykl, který je těžké ignorovat, zejména pro ty jezdce, kteří vlastní nahý stroj střední kategorie a poohlížejí se po další příčce na motocyklovém žebříčku.

Super Cub

Super Cub C125 otevírá novou stránku v unikátním příběhu univerzálního vozidla, které se prodávalo ve více než 160 zemích, a jehož okamžitě rozpoznatelný vzhled mu jako prvnímu vozidlu v historii v Japonsku umožnil získat trojrozměrnou ochrannou známku.

Zatímco vzhled se od klasické šablony neodchyluje, nárůst výkonu a točivého momentu díky motoru o objemu 125 cm3 napomáhá Hondě Super Cub při pohybu v městském provozu; také jeho automatická odstředivá spojka byla vylepšena, aby se dokázala vypořádat s nárůstem výkonu a poskytla mimořádně hladké a tiché řazení.