Honda Supersport

Nasedněte a nechte se unášet silou motorek z řady Supersport. Ať už si vyberete jakýkoliv stroj z naší nabídky Honda moto, zažijete opravdové dobrodružství a stanete se králem silnic.

Nabízené modely

CBR500R / ABS

Model CBR500R si označení CBR zaslouží, patří k nejrychlejším koňům v naší stáji. Jeho ostré, agresivní křivky doplňují jedinečná aerodynamická křidélka, která zajišťují stabilitu ve vysokých rychlostech. Pohled vpřed je sportovní díky připínacím řídítkům pod horní částí vidlice a LCD přístrojovému panelu s negativním zobrazením. Inovativně zkonstruovaná palivová nádrž byla pečlivě vytvarována tak, aby se snížilo množství přebytečné hmoty a aby zároveň poskytovala užitečnou dojezdovou vzdálenost.

Model CBR500R je vybaven silným dvouválcovým motorem, který vám nabídne pružný a zábavný výkon. Stejně jako jeho příbuzný CBR má pomocnou spojku v olejové lázni, která usnadňuje řazení nahoru a brání zablokování zadního kola při řazení dolů. Sportovnější jízdu nabízí ve středních otáčkách od 3000 do 7000 ot/min silný točivý moment, který z každé zatáčky udělá chvíli, která stojí za vychutnání.

CBR500R 2022

Tento model vnáší do světa motocyklů střední kategorie ryze sportovní energii. Je velmi oblíbený mezi mladšími jezdci, kteří přecházejí z menšího stroje na větší. CBR500R dodá každé jízdě vzrušení z řízení sportovního motocyklu, ale zároveň nabízí rozumné provozní náklady. Vzhledem k neutuchající oblibě získal tento model společně se svými sourozenci (CB500X a CB500F) pro rok 2022 prvotřídní podvozek tvořený inverzní 41 mm vidlicí Showa SFF-BP, dvěma kotoučovými brzdami na předním kole, novými lehkými ráfky a kyvným ramenem, či dalšími drobnými vylepšeními, mezi která patři i výrazné nové barevné provedení.

CBR650F

Motocykl střední váhové kategorie vybavený čtyřválcem a dychtící vyrazit do akce. CBR650F neskrývá svou vášeň pro výkon a posouvá radost z jízdy na úroveň, o které jste dosud ani nesnili. Vysokootáčkový čtyřválec vám poskytne každodenní pohodlí a výkon kdykoli budete potřebovat, ale také vám snadno a kdykoli splní touhu svobodně vyrazit na otevřenou silnici.

Nabízí LED světla, dvoukanálový systém ABS a 41mm teleskopickou vidlici SDBV. (Pohotovostní hmotnost 213 kg). Motor CBR650F poskytuje výkon 67 kW při 11 000 ot/min a plní požadavky normy EURO4. Nástup tahu nad 5 000 ot/min si tak doopravdy užijete. K vysokému výkonu přispívá také nový sací a zcela přepracovaný výfukový systém 4-1.

RC213V-S

Model RC213V-S byl vytvořen pomocí technologií, které vznikly na základě závodních aktivit společnosti Honda. Cílem bylo vytvořit model dostupný v běžné prodejní síti, který bude představovat zcela nový počin.

Model RC213V-S převzal technická řešení z motocyklu RC213V, která spočívají v maximální centralizaci hmoty, sníženém tření, využití lehkých materiálů, přesném obrábění jednotlivých součástí a využití odborných výrobních znalostí. 

Na motocyklu RC213V byly provedeny jen naprosto nezbytné změny, které umožnily homologaci modelu RC213V-S pro provoz na veřejných pozemních komunikacích.
Aby splnil předpisy pro provoz na pozemních komunikacích, je model RC213V-S vybaven světlometem a koncovým světlem, zpětnými zrcátky, rychloměrem, tlumičem výfuku s katalyzátorem, držákem SPZ, klaksonem apod. Z praktických důvodů byly pro model RC213V-S použity nové pneumatiky, brzdové kotouče a brzdové destičky, a také řízení je o něco méně strmé. Mezi další přidané vybavení patří například klíč s dálkovým ovladačem (Honda Smart Key), motor startéru a parkovací stojan.

HONDA CBR1000RR-R FIREBLADE SP

Model CBR1000RR-R Fireblade SP vznikl v roce 2020 jako zcela nový motocykl zaměřený především na jízdu po okruzích. Pro rok 2022 si jeho řadový čtyřválec zachovává maximální výkon 160 kW při 14 500 ot./min., změny se však zaměřily na akceleraci při průjezdu zatáčkami a na hnací ústrojí: sání, vzduchová komora, její přívody i střední část výfukového potrubí byly revidovány s důrazem na vyšší výkon ve středních otáčkách. Ozubené kolo stálého převodu má o 3 zuby více (nově 43 zubů), což zlepšilo akceleraci na každý rychlostní stupeň a došlo také k vylepšení rychlořazení. Na základě zkušeností jezdců HRC byl optimalizován také systém nastavitelné kontroly trakce (HSTC), a to s ohledem na ještě lepší trakci zadního kola. Zlepšilo se také ovládání plynové rukojeti. Zbytek podvozku tvořený hliníkovým lichoběžníkovým rámem, kyvným ramenem ve stylu RC213V-S, šestiosým snímačem setrvačných sil (Inertial Measurement Unit - IMU) a elektronickým tlumičem řízení Honda Electronic Steering Damper (HESD) se 3 úrovněmi nastavení zůstal nezměněn. Špičkové odpružení pro závodní tratě je tvořeno systémem Öhlins Smart Electronic Control (S-EC) a uživatelským rozhraním OBTi, brzdy na předním i zadním kole jsou od společnosti Brembo. Kapotáž a pozice jezdce zachovávají nekompromisní důraz na aerodynamiku a kapotáž je opatřena křidélky ze strojů MotoGP, která jsou schopna generovat přítlačnou sílu. Barevný TFT displej nabízí intuitivní ovládání jízdních režimů a nastavení výkonu, brzdění motorem, systému HSTC, systému pro zamezení zvedání předního kola, režimu Start a režimů ABS. Praktickým detailem je inteligentní klíč Smart Key.

Pro modelový rok 22YM obě stávající barevná provedení zahrnují zlatá kola a nabídka se rozšiřuje o jednu velmi speciální novou položku. Tou je limitovaná edice Fireblade SP 30Th Anniversary, která skládá poctu původnímu modelu Fireblade z roku 1992, který před 30 lety stál u zrodu této legendy.

CBR1000RR-R Fireblade

Model CBR1000RR-R Fireblade směřuje ke 30. roku své existence. V rámci konstrukčních změn pro modelový rok 2020 vznikl zcela nový stroj, jenž byl navržen s maximálním důrazem na jízdu na okruzích. Nyní, pro rok 2022, se změny jeho řadového čtyřválce o výkonu 160 kW při 14 500 ot./min. zaměřily na akceleraci při průjezdu zatáčkami a na hnací ústrojí: sání, vzduchová komora, její přívody i střední část výfukového potrubí byly revidovány s důrazem na vyšší výkon ve středních otáčkách. Ozubené kolo stálého převodu má o 3 zuby více (nově 43 zubů), což zlepšilo akceleraci na každý rychlostní stupeň. Na základě zkušeností jezdců HRC byl optimalizován také systém nastavitelné kontroly trakce (HSTC), a to s ohledem na ještě lepší trakci zadního kola. Zlepšilo se také ovládání plynové rukojeti. Nový materiál a povrchová úprava pístů předních brzdových třmenů Nissin zlepšily brzdný výkon a jeho konzistentnost v podmínkách závodu. Zbytek podvozku tvořený hliníkovým lichoběžníkovým rámem, kyvným ramenem ve stylu RC213V-S, šestiosým snímačem setrvačných sil (Inertial Measurement Unit - IMU), elektronickým tlumičem řízení Honda Electronic Steering Damper (HESD) se 3 úrovněmi nastavení a odpružením Showa vpředu i vzadu zůstal nezměněn. Kapotáž a pozice jezdce zachovávají nekompromisní důraz na aerodynamiku a kapotáž je opatřena křidélky ze strojů MotoGP, která jsou schopna generovat přítlačnou sílu. Barevný TFT displej nabízí intuitivní ovládání jízdních režimů a nastavení výkonu, brzdění motorem, systému HSTC, systému pro zamezení zvedání předního kola, režimu Start a režimů ABS. Praktickým detailem je inteligentní klíč Smart Key.