Navštivte náš nový digitální showroom Škoda v Kunraticích - Více informací

Honda Supersport

Nasedněte a nechte se unášet silou motorek z řady Supersport. Ať už si vyberete jakýkoliv stroj z naší nabídky Honda moto, zažijete opravdové dobrodružství a stanete se králem silnic.

Nabízené modely

CBR500R

Dvouválcový sportovní motocykl Honda určený pro držitele řidičského oprávnění kategorie A2 získává pro modelový rok 2024 ostré nové rysy inspirované modelem Fireblade. Výkon a točivý moment motoru o objemu 471 cm3 zůstaly stejné – 35 kW a 43 Nm. Díky úpravám elektronické řídicí jednotky se zlepšila akcelerace a systém nastavitelné kontroly trakce Honda je nyní součástí standardní výbavy. Součástí kvalitního podvozku je 41mm inverzní vidlice Showa SFF-BP, zadní tlumič Showa a dva brzdové kotouče vpředu se čtyřpístovými třmeny. Zcela nové duální LED světlomety přispívají k lepší viditelnosti při jízdě za tmy, zatímco nový 5palcový TFT displej ovládaný zjednodušeným a podsvíceným čtyřsměrovým přepínačem disponuje technologií Honda RoadSync pro připojení smartphonu.

CBR600RR

Supersportovní klenot značky Honda střední hmotnostní kategorie se vrací na evropské silnice i závodní tratě. Jeho řadový čtyřválec s 16ventilovým DOHC rozvodem disponuje výkonem 89 kW při 14 250 ot./min., je vybaven pomocnou/kluznou spojkou a standardně i rychlořazením. Elektronicky řízená škrticí klapka – odvozená od modelu RC213V-S – společně s šestiosou jednotkou pro měření setrvačných sil Bosch IMU nabízí 3 výchozí jízdní režimy, plus dva uživatelské režimy pro nastavení výkonu motoru, brzdění motorem, systému pro zamezení zvedání předního kola a devítiúrovňového HSTC. Součástí balíku asistentů je také systém ABS umožňující brzdění v zatáčkách a systém zamezující zvedání zadního kola. Podvozek je tvořen zdvojeným páteřovým hliníkovým rámem, hliníkovou kyvnou vidlicí, elektronickým tlumičem řízení Honda, 41mm inverzní vidlicí Showa Big Piston a zadním tlumičem Showa s přepákováním Pro-Link.

CBR650R

Honda CBR650R dále rozvíjí svůj závodní styl díky agresivní modernizací od předního světlometu až po zadní světlo. Zcela nový 5palcový TFT displej nabízí konektivitu Honda RoadSync, přičemž k jeho ovládání slouží jednoduchý a snadno použitelný čtyřsměrový přepínač. Výkon motoru zůstal nezměněn na 70 kW a 63 Nm, přičemž k dispozici je i verze se sníženým výkonem pro držitele řidičského oprávnění kategorie A2. CBR650R - společně s nahou verzí CB650R - bude prvním modelem značky Honda, který bude nabízen s volitelnou technologií elektronické spojky Honda E-Clutch, která jezdci dává možnost automatického ovládání spojky pouze pomocí řadicí páčky. Podvozek je vybaven inverzní vidlicí Showa SFF-BP, dvěma radiálními čtyřpístovými předními třmeny a pneumatikami o rozměrech 120/70-ZR17 a 180/55-ZR17.

CBR1000RR-R Fireblade

Vývoj modelu CBR1000RR-R Fireblade opět postoupil o velký krok vpřed, a to především díky novému naladění jeho 1 000cm3 řadového čtyřválcového motoru se semi-cam gear systémem, jenž se vyznačuje ještě silnějším zrychlením ve středních otáčkách a vysokým maximálním výkonem. Úpravami prošla hlava válců, kompresní poměr, časování i pružiny ventilů, u motoru je použit lehčí klikový hřídel a ojnice a převodovka disponuje novými, kratšími převodovými poměry. Elektronická škrticí klapka ovládaná dvěma motory zajišťuje přesnost ovládání a pocitu kontroly při nižších otáčkách a v případě potřeby poskytuje intenzivnější brzdění motorem. Výbava dále zahrnuje kyvnou vidlici odvozenou od modelu RC213V‑S, šestiosou jednotku pro měření setrvačných sil (IMU), elektronický tlumič řízení Honda (HESD) se 3 úrovněmi nastavení, 43mm inverzní vidlici Showa Big Piston Fork (BPF), zadním tlumičem s dvouplášťovou pružicí jednotkou Balance Free Rear Cushion Light (BFRC-Lite) a čtyřpístovými předními brzdovými třmeny Nissin. Nová křidélka zachovávají přítlak, ale v zatáčkách mají o 10 % menší moment odklonu. Také pozice za řídítky byla upravena tak, aby poskytovala jezdci lepší kontrolu. Plnobarevný TFT displej nabízí intuitivní ovládání jízdních režimů a nastavení výkonu, brzdění motorem, systému HSTC, systému pro zamezení zvedání předního kola či režimu Start. Praktickým detailem zůstává signalizace nouzového brzdění a inteligentní klíč Smart Key.

CBR1000RR-R Fireblade SP

Fireblade SP se opět posouvá dále po své vývojové křivce. Úpravami prošla hlava válců, kompresní poměr, časování i pružiny ventilů; u motoru je použit lehčí klikový hřídel a ojnice a převodovka disponuje novými, kratšími převodovými poměry. Elektronická škrticí klapka ovládaná dvěma motory zajišťuje přesnost ovládání a pocitu kontroly v nižších otáčkách a v případě potřeby poskytuje intenzivnější brzdění motorem. Hliníkový rám z lichoběžníkových profilů se vyznačuje novým poddajnějším charakterem, který zlepšuje přesnost řízení a trakci. Výbava také zahrnuje kyvnou vidlici ve stylu modelu RC213V-S, šestiosou jednotku pro měření setrvačných sil (IMU) a elektronický tlumič řízení Honda (HESD) se třemi úrovněmi nastavení. Kompletní odpružení v závodní kvalitě zajišťuje nový elektronicky řízený podvozek Öhlins Smart Electronic Control (S-EC03) s šoupátkovými ventily a s uživatelským rozhraním OBTi. Na přístrojovém panelu je navíc k dispozici nový průvodce nastavením předpětí. Brzdy jsou od společnosti Brembo, s novými čtyřpístovými třmeny Stylema R na předním kole. Nová křidélka zachovávají přítlak, ale v zatáčkách mají o 10 % menší moment odklonu. Plnobarevný TFT displej nabízí intuitivní ovládání jízdních režimů a nastavení výkonu, brzdění motorem, systému HSTC, systému pro zamezení zvedání předního kola či režimu Start; všechna nastavení byla revidována tak, aby odpovídala nové úrovni výkonu a zpřevodování. Systém ABS umožňující brzdění v zatáčkách nyní nabízí další nastavení RACE. Ve výbavě nechybí ani signalizace nouzového brzdění Honda ESS a inteligentní klíč Smart Key. K dispozici je také limitovaná edice CBR1000RR-R Fireblade SP Carbon Edition.