Navštivte náš nový digitální showroom Škoda v Kunraticích - Více informací

Honda CR-V

Nový model CR-V 5. generace byl přepracován s hladkými, plynulými liniemi, které vždy upoutají vaši pozornost. Interiér však také dovede zapůsobit. Upoutá Vás luxusním, vzdušným pocitem dostatku místa pro každého. Každá cesta je potěšením a pokud potřebujete trochu místa navíc k přepravě různorodých předmětů, má pro Vás CR-V dostatečný prostor. Vyladěno pro otevřené silnice.

 Zcela nové CR-V vás dostane do cíle s absolutní noblesou a v pohodlí – stačí ho nasměrovat na horizont a vyrazit!

 Nejoblíbenější SUV na světě je ještě praktičtější pro dnešní jízdní podmínky s inteligentním a vysoce pokročilým hybridním pohonem. Bez ohledu na cíl Vaší cesty přináší hladké a podmanivé jízdní zážitky a kombinuje sportovní výkon s nízkou spotřebou a emisemi.

 Není nutné se připojovat do sítě!

Model CR-V je samodobíjecí hybridní automobil, který není třeba připojovat k elektrické zásuvce ani u něj není potřeba plánovat trasu podle nabíjecích stanic – dobíjí se sám za jízdy.

 Spalovací motor: benzinový 1993 cm³, 107 kW (145k) + elektromotor 135 kW (184k), točivý moment 315 Nm, maximální rychlost 180 km/h, kombinovaná spotřeba od 6,6l/100km.

U nového CR-V jsou k dispozici čtyři úrovně výbav, kdy již základní verze Comfort nabízí pokročilé bezpečnostní systémy Honda Sensing (systém pro zmírnění následků nehody, varování před čelní srážkou, varování před neúmyslným opuštěním jízdního pruhu, systém pro udržování v jízdním pruhu, systém pro zmírnění rizika vyjetí z komunikace, inteligentní omezovač rychlosti, systém rozpoznávání dopravních značek a inteligentní adaptivní tempomat), dále FULL LED světlomety, eCall, klimatizace,  18“ litá kola, alarm, HF Bluetooth a další.

Naší filozofií je „Bezpečnost pro všechny“.

 Nová karoserie neposkytuje jen působivé výkony při jízdě, ale i patřičnou tuhost, zajišťující bezpečí posádky před nárazem z jakéhokoliv směru. Jedná se o jedinečnou konstrukci karoserie vytvořenou propojením konstrukčních prvků k rovnoměrnějšímu rozložení energie nárazu.